PROČ NAKOUPIT PRÁVĚ U NÁS?

Důvodů je hned několik. Vedle těch, které nabízí každý solidní e-shop, tu máme i takové, které úplně každý zajistit nemůže. Nahlédněte s námi do zákulisí našeho obchodu a fungování naší firmy.

1. KOMPLEXNOST A ŠIROKÁ NABÍDKA SORTIMENTU

  • Neustále se snažíme zákazníkům přinést něco nového a rozšířit počty našich produktů o nenovější výrobky a trendy, které značka KitchenAid přináší. Každý měsíc do obchodu přibývají nové položky od výhradního distributora pro ČR a SK. Tudíž se nemůže stát, že byste si koupili nějakou napodobeninu nebo kopii. V našem e-shopu najdete širokou nabídku zboží určenou nejen do kuchyně a domácnosti.

2. PORADENSTVÍ A SERVIS

  • Jsme Vám schopni poradit s výběrem toho správného zboží kdykoliv nám dáte vědět. Ke komunikaci s námi můžete požít jak formulář v KONTAKTU, tak i on-line chat dostupný na každé stránce e-shopu. Díky tomu, že většinu položek máme skladem, jsme schopni vaše dotazy ve velmi krátké době zodpovědět. V případě technických dotazů, které nejsme na místě schopni zjistit, rádi potřebné údaje zjistíme u dodavatele nebo výrobce. V případě potřeby zajistíme záruční i pozáruční servis. Neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem ohledně našeho zboží.

3. NEJSME JEN PRODEJCI, JSME I VÝROBCI

  • Valná většina internetových obchodů jen zboží přeprodává ve chvíli kdy obdrží objednávku. My na rozdíl od ostatních jsme obchod, který prodává své zboží pod svou značkou. Sami se podílíme na výrobě některých produktů patřících do sortimentu domácích potřeb. A tak se můžete v našem obchodě setkat s logem naší společnosti, třeba na keramickém noži nebo dřevěném prkénku. Vše si můžete prohlédnout na našem e-shopu www.homeware.cz.

4. RYCHLÉ VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Díky výběru kvalitních značek a produktů je počet reklamací výrobků v našem e-shopu velmi nízký. Pokud k nějaké přece jen dojde, snažíme se vyřešit ji co nejrychleji bez zbytečných průtahů. Pokud je to možné, vždy se snažíme nabídnout okamžitou výměnu za nový kus a s dodavatelem si reklamaci vyřešíme sami. Proto nevyužíváme 30 dnů na vyřízení, a i když každá reklamace je trochu komplikace navíc, snažíme se poskytovat kvalitní služby nejen během nákupu, ale i poté.
  • Je naším přáním, aby zákazník náš obchod navštěvoval i v budoucnu.  Vždy se snažíme, aby případná reklamace proběhla ku prospěchu zákazníka, a snažíme se najít i jiné alternativy vyřízení reklamace jako je např. výběr jiného zboží atd. Reklamace obvykle proběhne nejpozději do 14 dnů, a po vyřešení reklamace zboží zašleme zdarma nazpět.

5. ZÁZEMÍ A SKLADOVÉ MOŽNOSTI

  • Neustále rosteme a tomu i s dostatečným předstihem plánujeme rozvoj firmy a skladových prostor. Nově jsme pro Vás vybudovali skladovací a výdejní místo v Brně na ulici Polní 780/92, 639 00 Brno-Štýřice. Našim dlouhodobým cílem je mít co možná nejvíce zboží skladem a do 24h jej odeslat k zákazníkovi. U každé položky podle DORUČENÍ poznáte co je skladem a můžete si ještě ten den vyzvednout, případně druhý den je doručeno přepravní společností. Bezproblémové fungování je pro nás to nejdůležitější, a proto si i pečlivě vybíráme partnery a zaměstnance. V tuto chvíli hledáme nové prostory pro sídlo naší společnosti v Brně, a uvažujeme o zřízení kamenné prodejny kde by jste si mohli všechny výrobky před nákupem prohlédnout.

6. DOSTUPNOST A SKLADOVOST

  • Většinu produktů máme skladem, u těch dražších jsme schopni do 2 dnů odeslat zboží zákazníkovi z externího skladu. Také Vám nabízíme možnost zboží, které nemáme skladem si objednat a jakmile bude skladem, bude Vám okamžitě zasláno. U každého produktu naleznete aktuální skladovou dostupnost, která Vás informuje, zda je zboží skladem. A také se dozvíte, kolik pracovních dnů je potřeba než zboží od nás budeme expedovat. Navíc o předání zboží dopravci jste vždy informováni e-mailem. Pakliže by zboží bylo vyprodané nebo poškozené budeme Vás okamžitě informovat a domluvíme se na náhradním řešení.

7. NEJNIŽŠÍ NÁKLADY NA DOPRAVU A PLATBU

  • Náklady na dopravu neustále snižujeme a nehodláme na ní profitovat. I díky recyklaci obalů a krabic jsme schopni snížit náklady za dopravu na minimum. Proto jsme pro Vás připravili dva nejlevnější způsoby jak si naše zboží pořídit. Pokud nakoupíte za více jak 2000,-Kč vč. všech slev a DPH budete mít dopravu od nás ZDARMA. Navíc pokud zaplatíte za zboží převodem, bude vaše zásilka zcela bez poplatků!! Pro zásilky do 2000,-Kč máme pro Vás dopravce Zásilkovna.cz, která provozuje po celé České a Slovenské republice výdejní místa a doprava činí pouze 39,-Kč.

8. DRUHÝ BALÍK ZDARMA

  • Pokud u nás nakoupíte více zboží, nebo zboží větších rozměrů jako např. sady nádobí nebo grily, kdy se domlouváme na dopravě individuálně a máte ji zdarma. To platí, i když si u nás ještě něco dokoupíte, jen nás musíte na to upozornit a za druhou zásilku znovu platit nemusíte. Jako zákazník platíte vždy pouze jeden balík, a to i v případě zakoupení většího množství zboží, které bude potřeba rozdělit do více balíků.

9. EXPEDICE ZBOŽÍ

  • Zboží předáváme dopravci vždy pečlivě zabalené i s ohledem na jeho křehkost. Vždy dbáme na to, aby každý balík byl řádně zabalen a třeba i velmi křehké zboží dorazilo k zákazníkovi v pořádku. I přes tyto naše opatření nelze zcela vyloučit hrubou manipulaci ze strany dopravce. Vždy před předáním balíku dopravci odesíláme zákazníkovi e-mail, kde má všechny informace jak postupovat pokud balík doručí poškozený. Nastane-li problém, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme problém vyřešit.

10. HEUREKA.CZ - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY

  • Můžete také využít možnost podívat se jak naší práci a zboží hodnotí zákazníci, kteří nakoupili na našem e-shopu www.homeware.cz přes srovnávač Heureka.cz. Tyto recenze naleznete v levé části našeho obchodu. Díky velmi pozitivním recenzím náš obchod získal certifikát "Ověřeno zákazníky", který portál Heureka.cz vydává obchodům, se kterými jsou zákazníci spokojeni. Lze se zde dočíst i s čím spokojeni naopak nebyli a to nás neustále inspiruje naše služby zlepšovat.

11. MODERNIZACE E-SHOPU

  • Tak jako se neustále na trh dostávají nové a nové výrobky, tak i my se snažíme jít s dobou a inovovat a modernizovat náš obchod. V tuto chvíli např. zkracujeme průběh objednání z 3 kroků na 2. Chystáme zpřehlednění našeho obchodu pomocí nové struktury oddělení nebo lepší vyhledávání zboží podle výrobců. Všechny nové funkce obchodu mají přinést komfort při vašem nákupu a výběru zboží. Snahou je, aby se zákazník k nám rád vracel a u nás pohodlně nakupoval. Plánujeme zavést platbu kreditní kartou a připravujeme pro Vás soutěže a výhodné akce.

12. CENOVÁ POLITIKA

  • Vždy se snažíme prodávat zboží za co možná nejnižší ceny. Dodržujeme cenovou politiku svých dodavatelů a snažíme se domlouvat různé akce, které ceny zboží ještě sníží. Také díky našim Výhodným balíčkům, můžete nakoupit zboží za nižší ceny mnohdy i za 1,-Kč. V našem obchodě uvádíme vždy ceny skutečné a konečné včetně uvedení ceny s a bez DPH. Pokud uvádíme slevu tak jí také dostanete.

13. MOŽNOST DODAT VĚTŠÍ OBJEMY OBCHODNÍM PARTNERŮM

  • Díky naší práci a také dobré komunikaci se zákazníkem, jsme schopni realizovat obchody a dodávky desítek nebo stovek kusů zboží. A to hlavně i díky našemu dobrému jménu u našich partnerů, kteří nám zboží dodávají. Jeden z posledních případů byla realizace zakázky, kdy jsme dodávali zákazníkovi 403 ks kameninových mís. Vše jsme realizovali vlastní dopravou a dle potřeb zákazníka v termínu a na místo, které si určil. Jindy jsme prodávali velmi oblíbené grilovací sady jako vánoční dárky. Klient si jich objednal 30ks a potom ještě 10ks přiobjednával. Nebojte se na nás obrátit s poptávkou, připravíme pro Vás cenovou nabídku a při odběru více kusů jsme schopni zajistit individuální cenu a podmínky! Díky společnosti BergHOFF jsme schopni dodat vysoce kvalitní produkty pro hotely a restaurace a to díky jejich oblíbené řadě HOTEL line.

14. NÍZKÁ CHYBOVOST

  • Ano i my děláme chyby. Je to tak, a nejsme na to hrdí, ale ke každé chybě se stavíme čelem, a vyždy se jí snažíme co nejrychleji vyřešit nebo odstranit. Jsme také jen lidi a občas něco zapomeneme, popleteme nebo přibalíme o 1ks míň. Už se nám to stalo a dáváme si velký pozor, aby jsme chyby neopakovali. Vždy se snažíme zákazníkovi nabídnout adekvátní druh kompenzace, ať už se jedná o zboží zdarma nebo slevu na další nákup a podobně.


Věříme, že minimálně několik argumentů, které jsme uvedli, Vás přesvědčí k nákupu v našem obchodě. Pokud jste měli tu trpělivost a dočetli to, až sem jistě jste pochopili, že obchod nás baví, a i když to děláme pro peníze, prvotní je mít dobrý pocit z dobře fungující firmy a radost ze spokojeného zákazníka.

    Děkujeme, tým HOMEWARE

 




 


 

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás!

Provozovatel

HOMEWARE s.r.o.
Syrovice 349
664 67 Syrovice

Tel.: +420 725390797
E-mail: obchod@homeware.cz
HOT-LINE

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail pro odběr novinek:

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.